Find us on Google+ FLANCO - Sediu Central - Electronice si electrocasnice

FLANCO – Sediu Central

Sos. Bucuresti-Ploiesti 44-48, Otopeni
Tel. +4021 203 8100
Fax +4021 350 1605
www.flanco.ro
office@flanco.ro

4 Comments

  1. tudor spune:

    plita incorporabila WHIRLPOOL aflata in termen de garantie functioneaza defectuos. am contactat Flanco din cluj de unde am cumparat mai multe electrocasnice, mi-au recomandat sa demontez plita si sa o duc la cel mai apropiat magazin in speta Alba iulia, unde si locuiesc.
    va rog sa vina cineva sa constate deficientele si sa le remedieze!!
    multumesc, ing. a.tudor tel 0744502078

  2. paul albu spune:

    Buna ziua domnilor din conducerea Flanco. Vad ca va preocupa foarte mult vanzarea produselor dumneavoastra, dar pentru cei care vi le transporta ce faceti? Da este vorba de cei care stau ca prostii pe la usike depozitelor dumneavostra. Azi am fost la depozitul dumneavostra de la KM23 KLG cu un transport de trei paleti. ei bine domnilor am stat aculo 5 ore pentru ca domnilor din schimbul 1 le-a fost greu sa faca receptia fiindca erau produse multe si de mici dimensiuni. Am asteptat schimbul 2, a venit o doamna foarte suparata spunand ca nu mai face receptie la produse mici dupa ora 16. In final au facut receptia dar cu mare scandal. Crede-ti ca e normal ce se intampla la dumneavoastra in culisele magazinelor stie cineva acest lucru? Personalul dumneavoastra din bireu Receptie marfa este cumva superior carauslor va aprovizioneza. Ar fi fost corect sa chem televiunea dar promit ca o fac cu prima ocazie. Ma puteti contacta pentru mai multe detalii la nr. de tel. 0761828507 Cu respect Paul Albu.

  3. client spune:

    Buna ziua. sunt un client si va semnalez anumite abateri de la obligatile de angajat fata de clienti. IN DATA DE 17.01,2017, am dorit sa platesc rate la flanco din mall Tg-iu si m-am rprezentat la biroul de plati unde o doamna care probabil de atita stat nu-i pasa de imaginea firmei. A luat contractul pentru a accesa baza de date dupa care in lateralul biroului vorbea cu o cunostinta. Dupa un timp i-am zis ca vreau sa platesc iar angajata a zis ca nu vad ca are client desi un client nu sta peste lateralul biroului de vorba si daca era asa de ce mi-a luat contractul fapt ce a pus in miscare discutia cu mine dupa care a renuntat relund discutia cu cunostinta. Mi-a dat contractul inapoi dupa care am plecat fara a plati rata. Am mers pe principiul ,, cultul cedeaza,, era inutil sa port discutii cu un angajat care nu pune pret pe locul de munca. Pe viitor o sa gasesc o alta forma de plata a ratelor si o sa renunt sa mai achizitionez bunuri de la dumneavoastra. La Gorj serviciile lasa de dorit… o sa recomand si cunostintelor sa evite.

  4. florinilie spune:

    Am achizitionat un frigider si un aragaz,am primit tel.ca aragazul a fost spart pe drum si nu se stie cand il primesc Am fost sunat ca o sa ne livreze doar frigiderul in jurul orelor14 i_am informat ca suntem acasa dupa orele17dar au spus ca nu se poate.Am luat legatura cu banca de la care am rata pe produsele mai sus amintite si le am spus ca reziliez contractul.Au spus sa merg la magazinul de unde am luat produsele si sa cer sa se anuleze factura.Am fost dar a spus ca nu se poate.Cum puteti obliga clientii sa cumpere cu forta?Daca sunteti firma mare sunteti smecheri iar noi fraierii.O sa va aduc pe cap institutiile abilitate iin astfel de cazuri si o sa platiti mai mult decat face.Pt.lamuriri ma puteti contacta la0774474171.

Leave a Comment

FLANCO – Sediu Central