Find us on Google+ FLANCO - Sediu Central - Electronice si electrocasnice

FLANCO – Sediu Central

Sos. Bucuresti-Ploiesti 44-48, Otopeni
Tel. +4021 203 8100
Fax +4021 350 1605
www.flanco.ro
office@flanco.ro

9 Comments

  1. tudor spune:

    plita incorporabila WHIRLPOOL aflata in termen de garantie functioneaza defectuos. am contactat Flanco din cluj de unde am cumparat mai multe electrocasnice, mi-au recomandat sa demontez plita si sa o duc la cel mai apropiat magazin in speta Alba iulia, unde si locuiesc.
    va rog sa vina cineva sa constate deficientele si sa le remedieze!!
    multumesc, ing. a.tudor tel 0744502078

  2. paul albu spune:

    Buna ziua domnilor din conducerea Flanco. Vad ca va preocupa foarte mult vanzarea produselor dumneavoastra, dar pentru cei care vi le transporta ce faceti? Da este vorba de cei care stau ca prostii pe la usike depozitelor dumneavostra. Azi am fost la depozitul dumneavostra de la KM23 KLG cu un transport de trei paleti. ei bine domnilor am stat aculo 5 ore pentru ca domnilor din schimbul 1 le-a fost greu sa faca receptia fiindca erau produse multe si de mici dimensiuni. Am asteptat schimbul 2, a venit o doamna foarte suparata spunand ca nu mai face receptie la produse mici dupa ora 16. In final au facut receptia dar cu mare scandal. Crede-ti ca e normal ce se intampla la dumneavoastra in culisele magazinelor stie cineva acest lucru? Personalul dumneavoastra din bireu Receptie marfa este cumva superior carauslor va aprovizioneza. Ar fi fost corect sa chem televiunea dar promit ca o fac cu prima ocazie. Ma puteti contacta pentru mai multe detalii la nr. de tel. 0761828507 Cu respect Paul Albu.

  3. client spune:

    Buna ziua. sunt un client si va semnalez anumite abateri de la obligatile de angajat fata de clienti. IN DATA DE 17.01,2017, am dorit sa platesc rate la flanco din mall Tg-iu si m-am rprezentat la biroul de plati unde o doamna care probabil de atita stat nu-i pasa de imaginea firmei. A luat contractul pentru a accesa baza de date dupa care in lateralul biroului vorbea cu o cunostinta. Dupa un timp i-am zis ca vreau sa platesc iar angajata a zis ca nu vad ca are client desi un client nu sta peste lateralul biroului de vorba si daca era asa de ce mi-a luat contractul fapt ce a pus in miscare discutia cu mine dupa care a renuntat relund discutia cu cunostinta. Mi-a dat contractul inapoi dupa care am plecat fara a plati rata. Am mers pe principiul ,, cultul cedeaza,, era inutil sa port discutii cu un angajat care nu pune pret pe locul de munca. Pe viitor o sa gasesc o alta forma de plata a ratelor si o sa renunt sa mai achizitionez bunuri de la dumneavoastra. La Gorj serviciile lasa de dorit… o sa recomand si cunostintelor sa evite.

  4. florinilie spune:

    Am achizitionat un frigider si un aragaz,am primit tel.ca aragazul a fost spart pe drum si nu se stie cand il primesc Am fost sunat ca o sa ne livreze doar frigiderul in jurul orelor14 i_am informat ca suntem acasa dupa orele17dar au spus ca nu se poate.Am luat legatura cu banca de la care am rata pe produsele mai sus amintite si le am spus ca reziliez contractul.Au spus sa merg la magazinul de unde am luat produsele si sa cer sa se anuleze factura.Am fost dar a spus ca nu se poate.Cum puteti obliga clientii sa cumpere cu forta?Daca sunteti firma mare sunteti smecheri iar noi fraierii.O sa va aduc pe cap institutiile abilitate iin astfel de cazuri si o sa platiti mai mult decat face.Pt.lamuriri ma puteti contacta la0774474171.

  5. Dinu spune:

    Bună ziua,suntem o firma de montaj aer condiționat sub denumirea de Arctic aero clim.srl și ne identificam cu următorul cui 35532469 suntem din București avem două echipe pregătite în orice clipă pt deservirea clienților dvs.Am dori o colaborare cu dvs. Aștept un răspuns din partea dvs. Nr tel contract 0763623741 Dinu. Vă mulțumesc.

  6. Ionescu Marian spune:

    Buna seara.
    In data de 21-11-2017, am achitat la magazinul dvs. din Targoviste b-dul Independentei nr.1 , Complex Muntenia jud. Dambovita, conf. factura seria FLNR nr. 8800067841, un aragaz HANSA FCGX61109, cu promisiunea ferma din partea angajatului dvs. care a intocmit documentele, ca livrarea se va face in max.2-3zile. Astazi 24 11-ac. dupa perioada de gratie promisa, am sunat la magazin , si mi s-a spus ca nu se stie NIMIC , despre data livrarii.
    D-le director general al FLANCO-ROMANIA, constat ca exista multe pareri ale clientilor dvs. dezamagiti de prestatia unor angajati ai dvs. Avand in vedere ca am asteptat la domiciliu doua zile fara sa fiu informat despre o eventuala amanare, va transmit regretele mele fata de procedura si modul de deservire al companiei ndvs. , cu atat mai mult cu cat v-am achitat inainte, contravaloarea obiectului. Va rog dispuneti in cel mai scurt timp, rezolvarea acestei spete, care tine de o minima obligatie fata de client, deoarece angajatii dvs. habar nu au de traseul bunurilor comercializate.
    Marian Ionescu

  7. C.BOCANCEA spune:

    CU LITERE MARI: TOTAL NEMULTUMIT.
    Am achitat pe 01.11.2017 contravaloarea unui Apple iPhone X (5.339,99 lei),cu promisiunea ca in zece zile voi intra in posesie. Nici pana astazi 25.11.2017, nu numai ca nu am intrat in posesie, dar nu am fost macar contactat de cineva sa ma minta frumos…..!!!!
    Comportament sub orice critica si de neacceptat.
    Fratilor,pentru mine este de necrezut ca un operator de talia Flanco se comporta ca un comerciant din subsolul comertului romanesc.
    Regretabil. Suntem mintiti in fiecare secunda de politicieni, nu va mai straduiti si voi.

  8. cioscu ecaterina spune:

    Domnilor din conducerea FLACO.RO
    Va rog cititi e-mailu meu din data de 13 dec.2017 si raspundeti-mi urgent pentru ca si rabdarea noastra are o limita pe care a-ti depasit-o cu nerusinare. Nu reiau reclamatia noastra pentru DEPANERO la care am trimis un cuptor de paine pt. reparatie, cuptor pe care inca nu l-am primit iar conform contractului cu garantie ALL INCLUSIV, daca reparatia nu se face in 5 zile lucratoare FLANCO ne livreaza un cuptor nou.Daca nu primesc raspuns prin e-mail in cursul zilei de astazi 18 dec.2017 vom inainta reclamatia la OPC.

  9. cioscu ecaterina spune:

    CITESTE CINEVA ACESTE RECLAMATII DESPRE DIVERSE SITUATII ?
    Cazul nostru se refera la relatia FLANCO cu DEPANERO -firma care repara in perioada de garantie produsul cumparat si comunica magazinului FLANCO daca nu a reparat produsul in termenul de 5 zile lucratoare conform certificatului de garantie all inclusiv.
    Produsul nostru a fost trimis la DEPANERO pt.reparatie, pe data de 28 nov.2017, dupa care la inceputul lunii dec.2017 am prezentat problema noastra de 4 ori la biroul de are receptie si informari, de 4 ori si am trimis numeroase e-mail-uri dar mi s-a spus ca produsul reparat a fost trimis la CARGUS pt. a ni-l aduce. De atunci am tot asteptat pana in 8. ian.2018 cand un curier CARGO ni l-a adus, si a plecat fara sa astepte semnatura de primire pe documentul care trebuia sa-l predea la DEPANERO. Dupa ce am incercat sa-l punem in functiune am constatat ca nu functioneaza si ,in aceeasi zi-8 ian.2018- l-am dus inapoi la DEPANERO si de atunci a inceput razboiul surzilor cu DEPANERORO -CARGUS si FLANCO pentru a ni se dea un nou produs cf. certificatului de garantie. Numeroasele scrisori electronice catre DEPANERO, au fost trimise spre stiinta si si centralei FLANCO si pana azi 19 ian.2018 nu am primit nici o satisfactie desi am dovedit cu documente ca asa stau lucrurile si ca DEPANERO minte cand spune ca dupa numai 2 zile de la primirea cuptorului pentru reparatie (adica pe 30 nov.2018 ) ni l-au trimis dar ca noi am refuzat primirea desi nu au niciun document al soferului CARGUS despre asta.
    La cele 4 prezentari la Receptia DEPANERO nu mi s-a permis sa iau contactul cu vre un sef.De ce ?
    De ce centrala FLANCO nu ne-a dat nici un raspuns la numeroasele scrisori electronice adresate ? Treziti-va domnilor !

Leave a Comment

FLANCO – Sediu Central