Bourbon Cocktails & Coffee

Bourbon Cocktails & Coffee, bulevardul Decebal, duminica noaptea.

Singurul loc unde am putut gasi parcare aseara pe la 11.30, dupa ce m-am plimbat in sus si-n jos de vreo 2 ori, pe Decebal, a fost in dreptul benzinariei Agip, respectiv in fata Bourbon Cocktails & Coffee.

Iesisem special pentru o cafea, asa ca am studiat bine toate variantele, era 80% plin peste tot: Pink, Turabo, Mon cher, Dressing Room, pana si la vesnic oropsitul (de clienti) Lollypop, parea sa fie lume peste puterile mele.

Daca in celelalte abia zareai inauntru, mijind ochii precum pisica, la Bourbon Cocktails & Coffee am avut impresia, initial, ca se filmeaza. Lumina clara, alba, de sus, ca ziua, si vreo patru mese de tinerei iesiti la o cola. Ma rog,  poate ca nu era chiar vina lor ca beau cola, pentru ca eu am intrebat, intradins “ce-mi recomandati de baut?, ceva racoritor” si ospatarita a inceput: “pai… avem cola, fanta, sprite” 😆 De unde nu e, nici dumnezeu nu cere…

M-am asezat pe una dintre canapelele din piele, foarte confortabile si fancy, si i-am cerut un green apple, care a fost la fel de prost ca fratele lui de la The Gallery. Facut, in mod clar, dintr-un sirop cu aroma de mere, gheata in interior,  si cateva cuburi de lamaie (nu lime). Impreuna cu el am vrut o cafea spicy, Alsacia cred ca se numea, cu piper si scortisoara, dar nu aveau. Am inlocuit-o cu Truffe Cafe, un mocktail pe baza de ciocolata calda, cu 0.1% lapte si ceva frisca. Foarte bun, consistent si gustos.

In meniul Bourbon Cocktails & Coffee nu exista nici urma de snacks, salate, prajituri sau sandwich-uri, desi tare bine ar fi mers o tarta sau o briosa la cafeaua aia. Am intrebat totusi, si mi-a spus ca au prajituri, dar dimineata, pentru ca se strica daca le tin pana seara, si mi-a aratat doua cupe de sampanie, cu budinca, intr-o vitrina, spunand ca “alea sunt”.  Am lasat-o.

Inauntru, era o galagie de nedescris. La cele patru mese ocupate sa fi fost vreo 20 de oameni, care faceau harmalaia a 50, cel putin. Peste vocile lor se suprapunea house-ul ales “cu grija” de baiatul de la bar.

Nota a fost 25 lei  – 11 cu 14, nu mi s-a parut scump, daca green apple ar fi fost ce trebuie.

Bourbon Cocktails and Coffee

B-dul. Decebal nr.25-29 (in Olympia Tower)
Tel.: 0771 – 05.61.93
www.bourbon.ro

10 Comments

  1. anonim spune:

    salut… legat de articolul tau vroiam doar sati aduc la cunostiinta ca judeci gresit , ca ti se pare tie cafeneau intr-un fel fiecare cu parerea lui si cu gustul lui dar sa judeci o ospatarita ca nu a vrut sa-ti dea o prajitura mi de pare urat sincer poate nu a vrut sa iti aduca la masa din motive diferita unul dintre ele ar fi ca sunt vechi si totusi avand un gand bun sa faca un bine clinetului si un rau patronului e judecata …. nu e corect iar legat de green apple cam asta e reteta lui simplu si la obiect ti se pare ca e vina barmanului ca ii se impune sa respecte retatarul barului … mai mult de atat nu exista snacks-uri sau ceva de papa deoarece cafenea de de curand deschisa si inca testau ce le oferea distribuitorii pentru a alege ceva ce e bun si ok pentru client… nu puteam multumii pe toata lumea dar garantat de mine angajatii sunt ok … servirea ireprosabila si nu cred ca ai asteptat comana vreo 20 de min …. ti s-a zambit si s-a vb frumos mai mult de atat produsele ca si calitate sunt ok si ai omis un aspect foarte mare… e un sistem de franciza…. mult respect si toate cele bune…

  2. tot anonim spune:

    iar legat de faza “cola , fanta, sprite” cum sa iti explic ceri ceva racoritor e logic sa iti spuna fraza respectiva atat timp cat de subdenumirea de suc racoritor … acum scuza-ma daca cu meniu in faza tu ceri sa iti spun ospataru’ din gura cam ce scrie acolo … la ce mai exista meniu unde se specifica ce contine fiecare preparat???…. ma rog in definitiv fiecare cu parerea lui dar uneori e nevoie de cineva care sa ne deschida ochii pentru a nu arunca vorbe grele unora care chiar nu merita … inainte sa critici te-ai pus in situatia unui barman, ospatar cum ar fi sa stai 17 ore in picioare sa razi la fiecare masa indiferent de ce iti necajeste sufletul??? probabil nu. E usor sa dai din gura si sa te duci la o cafenea si sa critici niste oameni… Ca nu sunt sclavi… parerea mea este ca acolo unde te duci si ai ce critica , critica intai patronul si angajatul daca intr-adevar nu isi face meseria… toata stima…

  3. Stranger in the night spune:

    Buna, din intamplare am ajuns pe acesta pagina, si m-a amuzat copios raspunsul domului ‘ Anonim ‘. Sincer, cred ca nu prea ai inteles nimic din ce a vrut ‘clientul’ sa spuna , cred ca a punctat foarte bine plusurile si minusurile acestei locatii. Cat despre personal, pe vremuri cand lumea era ‘normala’ , si te duceai intr-o locatie, ospatarul iti facea recomandari insotite de explicatii generoase despre si de ce iti recomanda el acel produs, dar in acele vremuri, oamenii inca mai aveau si cautau esenta lucrurilor, pe cand in zilele noastre acea esenta s-a ‘materializat’ ;). Si inca ceva, ti se pare ca acei pusti galagiosi impreuna cu ospatarita care recomanda cola, fanta, guma turbo si muzica house fac parte din aceeasi ‘picture’ cu canapelele fancy ?!? 😛
    take care

  4. anonim spune:

    very funny… ce legatura are the gallery cu bourbonul???????? iar despre acele vremuri bune despre care spui tu atunci se facea scoala din pacate azi dai banu si iei diploma si inca ceva atunci cand patronu iti aduce marfa expirata si intr-un mod neplacut te obliga sa o vinzi pentru ca altfel o platesti tu cam ce ai face in situatia asta … nu ai vindeo si nici nu ai aruncao ca sa nu platesti o prajitura expirata care costa vreo 10 lei…. si daca tot e lumea asha generoasa de ce se ia de semenii lor???????? din fericire o cunosc pe respectiva ospataritza si stiu cum lucreaza si credema ca nai putea sa faci ceea ce face ea…. iar din comentariul tau miam dat seama ca nu stii ce inseamna sa lucrezi la un patron sau in comert… dezamagire totala din partea voastra … nu ma cert cu nimeni dar nici nu poti judeca lucrurile fara sa stii daca macar este adevarat ceea ce scrie … eu cunosc situatia iar din cauza acestui articol ospataritza respectiva a fost data afara pentru ca sa gasit cineva sa comenteze aiurea si sa maai si minta….. urat si pentru cine a scris articolul RUSINE…..RUSINE… fata ti-a vb frumos si nu tia zis ca sunt expirate dar tia dat de inteles asta iar de recomandat…. ce poti recomanda intr-o cafenea ca ori care alta si unde sunt aceeleasi preparate.. iti putea recomanda la un restaurnt NU LA SIMPLA SI AMARATA SI RECENT DESCHISA CAFENEA…. nu ca m-ar interesa ce se scrie pe acest site de… dar ca fapt divers

    multumesc….

  5. Eugen M. - Manager Bourbon Decebal spune:

    Salutari, eu reprezint Bourbon-ul din Decebal dupa o restructurare si un “face lift” facut acestei locatii. Mai nou cafeneaua noastra este cu totul altceva: alt personal, a aparut bucataria proprie, au disparut pustanii si fetzele dubioase. Acum servim un Green Apple ca la carte, mancarea e delicioasa, iar ospatarii sunt profesionisti. Orice vrea sa vada ce am schimbat e binevenit. Numai bine…..

  6. Mihaela spune:

    Super tare “anonim”. Pe buna dreptate vrea sa rămână anonim….doar nu stie sa scrie corect din punct de vedere gramatical! E adevarat ca diplomele se obţin pe bani, el ştie din experienţa proprie.

    Cat despre local…. Hmmmm!!!
    L-am vizitat de de câteva ori în cursul anului 2010. A fost totul ok.
    Anul acesta însă, respectiv 2011, pentru prima dată, şi probabil ultima, din acest an, nu în urmă cu mult timp, am fost din nou. Din bun simţ nu aş vrea sa povestesc aici ce s-a întamplat(dar vă garantez că ceva destul de deranjant pentru mine ca şi client), dar aştept cu interes un semn din partea managerului locaţiei, domnul Eugen M, pentru a-l convoca la o discuţie legată de acest eveniment total neplăcut.
    Este primul pas pe care îl fac, într-o maniera elegantă şi doresc să mi se răspundă în aceeaşi modalitate.
    Mulţumesc.

  7. Mihaela spune:

    Revin, domnule manager de local, cu precizarea ca orice solicitare are ca termen legal de raspuns 30 de zile.
    Nu sunt foarte nerabdatoarea, insa as aprecia daca v-ati incadra in acest termen si vom rezolva, amiabil, situatia neplacuta ivita.
    Daca insa asa intelegeti sa va ocupati de clientii dvs, nu-mi ramane decat sa apelez la alte modalitati de rezolvare a problemei si sa va urez mult succes (pentru ca aveti nevoie) in administrarea localului.
    Cu stima,
    Mihaela T.

  8. Corina spune:

    Cand am intrat pentru prima oara in Bourbon Decebal, am fost placut impresionata de canapelele rosii, comode, chiar foarte binevenite pentru o persoana ca mine care, dupa o zi de alergatura dupa subiecte de interviu si reportaj, isi doreste mai mult ca orice sa se relaxeze un sfert de ora mancand un strudel. Clienti in local – surprinzator de putini – “probabil inca nu este prea cunoscuta locatia”, mi-am spus… Ca o paranteza, fusesem uimita atunci cand mi s-a spus la telefon ca ar trebui sa imi fac rezervare din timp ori de cate ori vin sa mananc un strudel pentru ca uneori nu au, dar m-am decis sa merg la risc pentru ca viata mea, destul de aglomerata, nu imi permite sa imi planific atat de strict momentul in care ajung intr-un local !
    Deci, am venit aproape in fiecare zi la risc, am avut sansa sa gasesc strudele(!), pentru ca de locuri libere nu se punea problema, m-am bucurat cate un sfert de ora de canapelele confortabile dar…iata-ma si a saptea oara la Bourbon: cinci canapele libere dintre cele opt – perfect ! M-am instalat, asteptand sa imi savurez strudelul, intrebandu-ma daca astazi mi-l vor servi cald sau rece (uneori a fost rece, desi oferta spunea: “cald”), daca reteta va mai fi vreodata atat de bogata in stafide ca prima oara (nu a mai fost !), dar ce conteaza toate detaliile astea insignifiante, daca te poti relaxa 15 minute intr-un local cu putina lume, fara harmalaia specifica… Tocmai meditam la toate acestea si la ocaziile in care voi veni impreuna cu logodnicul meu, cand se va intoarce din delegatia asta, care parca a fost mai lunga ca niciodata (mereu spun la fel…), cand vom iesi cu prietenii nostri, daca vom reusi sa ne armonizam programul, cand…surpriza! In locul strudelului asteptat, apare o fatuca blonda “din partea casei”, care observ ca mi-ar putea fi fiica si care isi cere scuzele inerente invitandu-ma la o masa mai mica, conform prezentei mele cantitative (una persoana)! (Mentionez ca masa nu era rezervata.) Din fericire, sunt obisnuita cu neprevazutul, asa incat in secunda doi imi misc silueta la o masa corespunzatoare “gabaritului” meu de silfida, incerc sa gasesc loc gentii de mana, gentii cu laptopul si inca unei sacosi si ma gandesc la vremurile bune, ante-“fatuca blonda”, in care puteam ocupa una din multele canapele rosii libere fara a fi deranjata. In acest timp, apare o alta doamna in local, se instaleaza comod pe canapeaua de pe care eu fusesem ridicata si incepe sa studieze meniul fara ca cineva s-o tulbure. Imi consum strudelul cu ghionturi si apoi ma indrept spre un alt brav reprezentant al localului pentru a-i spune ca gestul colegei lui a fost inadecvat dar el ma asigura, spre “linistea” mea, ca fata stie ce face si ca este absolut normal ca intr-un local pe trei sferturi gol, sa iti muti clientii de la masa, pe motiv ca sunt prea putini si ocupa spatiu!!!
    Imi dau seama ca situatia ma depaseste pentru ca sunt in minoritate, asa ca ma indrept spre usa cu un gust amar, gandindu-ma: oare cauza modului in care am fost tratata sa aiba legatura cu faptul ca nu am lasat bacsis pentru ca am platit cu vouchere?! BINGO! Dar…nu! Alung hotarat acest gand; nu poate fi posibil; doar traim in Romania!!!

Bourbon Cocktails & Coffee