Find us on Google+ Ce face mai exact un organizator de evenimente (si cum te poate ajuta) - diverse

Ce face mai exact un organizator de evenimente (si cum te poate ajuta)

A fi organizator de evenimente este una dintre cele mai profitabile afaceri. Mediul de lucru este unul plăcut, se dezvoltă multiple interacțiuni sociale și se creează relații. Pe de altă parte, câștigurile financiare sunt și ele pe măsură.

Dacă te întrebi ce fel de evenimente se pot realiza, noi ți-am pregătit o listă mai jos.

  • Evenimente pentru a celebra un moment frumos (nuntă, botez, aniversări sau zile de naștere)
  • Evenimente din domeniul educational (conferințe, diverse întâlniri, promovări)
  • Evenimente de promovare (lansare de produse, mitinguri politice, prezentări de modă)
  • Evenimente commemorative (memorial, evenimente civice)

Această listă nu este una exhaustivă. După cum se observă, evenimentele pot varia de la business-uri la întâlniri sociale. Însă oricare ar fi evenimentul pe care trebuie să îl organizezi, exisă o serie de sarcini care vin la pachet cu acesta. Așadar…care pot fi responsabilitățile tale atunci când decizi să-ți construiești o afacere în acest domeniu, al evenimentelor?

  1. Cercetare – nu, nu trebuie să fii un cercetător cunoscut, cu diploma și cu ani de experiență, însă trebuie să analizezi atent piața, să observi care sunt nevoile acesteia și să te gândești cum ai putea acoperi aceste nevoi cu business-ul tău. Cum poți face acest lucru? Aruncă un ochi pe datele din rapoartele publice și analizele online, vorbește cu cunoscuți sau ia legătura cu persoanele cu care ți-ai dori să colaborezi pentru a afla mai ușor nevoile pieței și a putea să-ți definești business-ul.
  1. Design – gândește-te la un nume, la o structură a afacerii tale. Creează un logo, un slogan, construiește-ți un site. Fii creativ și promovează-te serviciile de calitate pe acest site prin design-uri sugestive pentru fiecare eveniment. Din nou, nu trebuie să ai abilități excepționale în ceea ce privește artele. Poate ai o cunoștință care să te ajute în acest sens.
  1. Mancare, decor, divertisment – iată un aspect de care trebuie să te ocupi foarte atent. Este necesar să cauți să oferi cele mai bune servicii în ceea ce privește mâncarea la un eveniment. Chiar dacă este vorba doar de câteva coffee breaks (în funcție de evenimentul organizat). Știi că de cele mai multe ori se spune că prima impresie contează. Ei bine, decorul face ca prima impresie să fie una plăcută, surprinzătoare sau dezamăgitoare. De tine depinde să cauți să colaborezi cu cei mai buni furnizori din acest domeniu. Acesta poate fi primul pas spre recomandarea ta. În ceea ce privește divertismentul, acesta poate „pune punctul pe i”. aici ne referim la faptul că poate să fie factorul determinant în a-i spune despre tine și afacerea ta și unui prieten, și altuia și unui prieten de-al altui prieten.
  1. Transportul – de multe ori acest lucru este o problemă. În cazul business-ului tău, trebuie să ai grijă să nu fie. Asigură-te că invitaților le este asigurat transportul la / de la eveniment. Caută cele mai bun oferte de la furnizori pe care să le propui în pachetele tale.
  1. Invitații – un alt aspect care ar putea să se transforme într-o responsabilitate pentru un organizator de evenimente este reprezentat de invitații. În primul rând verifică invitațiile ca acestea să conțină toate informațiile de care beneficiarul are nevoie. Asiguri că ai primit datele corecte cu privire la adresa la care trebuie să trimiți invitațiile. Fă acest lucru în timp util, astfel încât persoanele care urmează să participle la eveniment să aibă timp de gândire, planificare sau rearanjare a planurilor lor. De asemenea, asigură-te că ai totul pregătit în ceea ce privește cazarea acestora (în funcție de eveniment, în funcție de localitățile de unde vin invitații etc.)
  1. Fii prezent – Coordonează personal activitățile din cadrul evenimentului. Înainte ca acesta să înceapă, revizuiește cu atenție planurile încă o dată. În momentul în care se desfășoară evenimentul, fii și tu acolo. Fii atent la detalii, la interacțiuni, la nevoile invitaților și încearcă, pe cât posibil, să facă astfel încât oamenii să fie mulțumiți.

Nu este nevoie să ai toate aceste responsabilități în repertoriul tău. Am cuprins în articol aspectele cele mai importante din întreaga paleta a sarcinilor care duc la rezultate de succes.

Din punct de vedere legal, pentru un astfel de business ai nevoie, în principal de un sediu social unde să îți desfășori activitatea și, bineînțeles, o formă legală de activare. Formează un dosar cu toate actele necesare, interesează-te de documente care trebuie legalizate sau pentru care ar trebui să primești autorizații etc. pentru ca afacerea ta să fie în conformitate cu legile în vigoare. Ai grijă ca dosarul tău să cuprindă toate declarațiile necesare și documente doveditoare ale sediului social. Cu alte cuvinte, asigură-te că ai un dosar complet ce cuprinde toate actele.

Oamenii apelează la organizatorii de evenimente pentru că mulți nu au o astfel de experiență. Datoria ta cea mai important este aceea de a face ca experiența lor să fie o recomandare pentru tine. Mult success!

 

Comments are closed.

Ce face mai exact un organizator de evenimente (si cum te poate ajuta)